Положение о Марафоне

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення ліцейського інтелектуально-особистісного марафону
«Відкрий свої можливості!» для учнів 3-7 класів

I. Загальні положення

Положення визначає мету та завдання ліцейського інтелектуально-особистісного марафону «Відкрий свої можливості» (далі Марафон) для учнів 3-7 класів, порядок його організації, проведення, участі, оцінювання результатів та нагородження переможців.

Основна мета Марафону:
виявити і підтримати функціонально грамотних творчих особистостей, які вміють вирішувати нестандартні, життєві або навчальні завдання, в тому числі ті, які не відносяться до строго визначених галузей шкільних дисциплін;
виховувати в учнів толерантність, вміння співпрацювати в колективній творчій справі;
підвищити престиж здобувати знання.

Марафон складається з трьох етапів:
індивідуальний етап - участь всіх школярів 3-7 класів;
командний етап - участь команди кожного класу (6 осіб класу, які набрали найбільшу кількість балів);
фінальний етап «Фестиваль» - участь трьох команд - переможців командного етапу.

II. Порядок організації та проведення Марафону

1. Завдання всіх трьох етапів Марафону, система та критерії оцінювання складаються і коригуються ініціативною групою вчителів. 
2. Терміни проведення Марафону:
організаційний етап - січень;
індивідуальний етап - лютий;
командний етап - березень;
фінальний етап «Фестиваль» - квітень.
3. Індивідуальний етап 
Мета - дати можливість кожному учаснику досягти певного успіху у вирішенні життєвих завдань, тобто завдань, що моделюють реальні життєві ситуації, в яких можна застосувати знання й уміння, які отримані при вивченні шкільних предметів. Успіхом вже є виконання посильної кількості завдань, а успішним учасником може стати кожен, хто зробив хоча б одне. 
Учасники, які виконали в кожному класі найбільшу кількість завдань, складуть команду, яка братиме участь у наступному етапі Марафону.

Командний етап
Мета - зробити акцент на особистісні якості учасників та їх здатність працювати спільно. Члени команди повинні зуміти домовитися, розподілити ролі, виконати роботу і представити її. За результатами даного етапу три команди виходять у фінал, учасники кожної команди визначають лідера. Лідером може стати учень, якому притаманні такі риси - гострий розум, тверда воля, енергійність, компетентність, організаторські та ораторські здібності, готовність брати на себе відповідальність тощо.

Фінальний етап «Фестиваль»
Мета - визначити кращу команду серед учнів 3-7 класів.

ІІІ. Оцінка досягнень учнів  на кожному етапі Марафону 

1. Під час проведення індивідуального етапу кожен учень виконує роботу у вигляді компетентнісних задач не більш ніж 40 хвилин. Кожна задача оцінюється визначеною кількістю балів, які підсумовуються та заносяться до протоколу.
2. Командний етап проходить у вигляді квесту. На кожній станції учні виконують проектне завдання. Робота оцінюється в трьох напрямках, а саме: креативність, комунікативність, командність
Під креативністю ми розуміємо розкриття теми творчо, цікаво, нестандартно. 
Комунікативність – володіння мовою, вміння висловити свою думку, вміння триматися, вміння спілкуватися, слухати та чути один одного. Командність – вміння показати себе командою, в якій кожен її учасник виконує свою роль.
Результати участі команд у квесті заносяться до протоколу.
3. Фестиваль. На цьоому етапі команди виконують проект з теми, запропонованої ініціативною групою вчителів. Результати заносяться до протоколу, в якому вказується номінація переможців. 


ІV. Нагородження
Нагородження відбувається на фінальному етапі «Фестиваль» за номінаціями: 
«Інтелектуали» - команда, яка набрала найбільшу кількість балів і показала себе на високому рівні в усіх конкурсах; 
«Найдружніша команда» - команда, яка набрала найбільшу кількість балів за напрямком «командність»;
«Єдність індивідуальностей» - команда, яка набрала найбільшу кількість балів за напрямком «комунікативність»;
«Творчий колектив» - команда, яка набрала найбільшу кількість балів за напрямком «креативність».
Індивідуальне нагородження відбувається в номінаціях:
«Інтелектуал»;
«Лідер»;
«Яскрава індивідуальність»;
«Творча особистість».

Можливі інші назви, запропоновані ініціативною групою вчителів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий